Tuesday, August 28, 2012

evimizden manzaralar:))






 abisi yokken biraz fotoraf çekiyim dedim:)) yoksa hayatta izin vermiyor, elimden almaya çalışıyor makineyi. kuzunun değişik hallerini çekmeye çalıştım.






 ali denizin balıkları, komşu abisi hediye etti. ama yakında biri açlıktan biri tokluktan ölecek:)) alacalı olan biraz şapşal, yemleri hep turuncu olan yiyor. ha bi de ali deniz sürekli yem atmaya çalışıyo zor engelliyorum:))






 alakasız bir foto. o karpuzun orda ne işi var , tamamen tembelliğim. eşimin annesinin bahçesinden geldi, hala orda duruyor. kesip yiyene kadar da duracak herhalde:))






 bu da alakasız bir foto:))






 bu da benim kitap kulem. akşam elime iki tane koli geçti. bi kaç aya kadar taşınacağımız( inşallah:)) için biraz toparlıyım dedim kitapları. toparlarken okumadıklarımı ve tekrar okumak istediklerimi ayırdım. kelebek okumak istediğim ama cesaret edemediğim bir kitap.






 hediye olarak ördüğüm bebek battaniyesi. renkleri konusunda hala kararsızım ama yarısını geçtim bile, geçmiş ola:))






 söylemeye gerek yok dağınıklık asla düzelmiyor çocuk olan evlerde.






 ben bu oyuncakları günde kaç kez topluyorum sayamıyorm artık:)) yani benim gibi dağınık bir insanın bile tahammül sınırlarını zorluyo.






bu da kuzunun yürüteç denemeleri. abisine çok az kullanmıştık.çok önermiyo doktorlar ama kısıtlı süre olmak şartıyla doktorumuz önermişti. abisi ilk bindiğinde  hiç hareket edememişti bu ufaklık hemen sağa sola hareket etmeye başladı bile:)) uzun süre bıraksam kesin koşturur deli gibi:))







No comments:

Post a Comment