Tuesday, July 31, 2012

Anlatımlı Masa Örtüsü Dikimi













Öncelikle masa ölçümü aldım.4 kenardan 30 cm kadar sarkma payı ve 4 cm ve 1 cm katlama payı vererek masa örtüsünü kestim.Kenarları önce 1cm sonra  4 cm katlıyoruz. Üzerinden ölçü kaymasın diye ütüledim.Bu tür kenar bastırma işlerinde ütüyle çalışırsanız dikişler daha düzgün oluyor.Aslında ovarlok çekerseniz 1 cm katlamaya gerek kalmaz.Direk 4 cm katlayabilirsiniz.













Ütü izinden sonra köşede üçgen oluşturdum.Toplu iğneyle teyelledim.













Teyellediğim yerden dikip, fazlasını kestim.













Dikişi açarak ortadan ütüledim.Bu köşe çalışmasını:bohça kenarlarında ve peçete kenarlarında kullanabilirsiniz.













Bu işlemi 4 köşeye de uyguladım.Son olarak kenar dikişlerini attım.













İşte Sonuç....Masanın üzerindeki sepetleri de kumaşla kapladım.Ama onları daha sonra anlatıcam:))

No comments:

Post a Comment